آشنایی با شرکت CEVA Logistics

۱۶ اسفند ۱۴۰۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت CEVA Logistics یک شرکت جهانی تدارکات و زنجیره تامین در زمینه مدیریت حمل و نقل و تدارکات قراردادی با درآمد 7 میلیارد دلار است. دفتر مرکزی آن در شهر Baar سوئیس است و در سال 2007 با ادغام شرکت TNT Logistics و EGL (Eagle Global Logistics) تاسیس شد. در اوایل ماه مه 2018، شرکت CEVA بیش از 56،000 کارمند داشت که در 17 منطقه ای از 160 کشور کار می کردند.

شرکت CEVA Logistics توسط شرکت CMA CGM Group، که یک شرکت حمل کانتینر و حمل و نقل فرانسوی می باشد، خریداری شد.

در میانه ماه ژوئن سال 2020، شرکت CEVA Logistics در حال اجرای یک طرح توسعه سه بخشی برای بازار آفریقا است.

شرکت CEVA Logistics به طیف متنوعی از بخش های بازار از جمله خودرو و لاستیک، فناوری، کالاهای صنعتی، خرده فروشی و مصرفی، بهداشت، انتشارات، هوا فضا و نفت و گاز خدمات ارائه می دهد.

این شرکت به عنوان یک ارائه دهنده برجسته لجستیک در بخش خودرو شناخته شده است و در بین سه شرکت برتر در چندین منطقه در کالاهای خرده فروشی و مصرفی و لاستیک در حوزه 3PL قرار دارد.

ماموریت ها

شرکت CEVA Logistics علاقه زیادی به مدیریت زنجیره تامین دارد، و با توجه به اینکه راه حل های مناسب و عالی برای زنجیره های تامین در حال تکامل یکی از عوامل اصلی موفقیت در تجارت مشتریان است. ماموریت این شرکت این است که ارزش خود را از طریق راه حل های قوی و قابل تکرار در زنجیره تامین در مقیاس محلی، منطقه ای و جهانی به مشتریان خود ارائه دهد.

این شرکت از مرزهای مدیریت زنجیره تامین سنتی فراتر رفته و راه حل های ابتکاری مبتنی بر پیشرفته ترین فناوری، مهندسی پیشرفته زنجیره تامین و تخصص عملیاتی جهانی را طراحی می کند. همه کارهای انجام شده با استانداردهای دقیق و معیارهای جهانی اندازه گیری می شود. این شرکت در مدیریت روابط سرمایه گذاری می کند تا ارتباط کامل با مشتریان را تضمین کند.

این شرکت از انواع و اقسام شرکت ها در بخش های مختلف از اتومبیل، مصرف کننده و خرده فروشی، انرژی، بهداشت، صنعت و هوا و فضا و فناوری پشتیبانی می کنیم.

چشم انداز

لجستیک ستون فقرات تجارت جهانی را تشکیل می دهد و در تمام جنبه های زندگی روزمره ما نقشی حیاتی دارد.

با توجه به این مهم، آرزوی ما این است که CEVA Logistics را به عنوان مرجع بی چون و چرای جهانی در صنعت لجستیک معرفی کنیم. با انجام کاری که به بهترین وجه انجام می دهیم، امکان رشد مشاغل و رشد جوامع را فراهم می کنیم.


نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.