آشنایی با شرکت Dachser

۱۷ اسفند ۱۴۰۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

DACHSER به عنوان یکی از شرکت های لجستیک پیشرو در جهان، قدرت یک شرکت چند ملیتی را با ارزش های یک شرکت سنتی خانوادگی ترکیب می کند. این شرکت که توسط Thomas Dachser در سال 1930 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در Kempten قرار دارد، به طور مداوم استراتژی متمرکز بر پایداری را دنبال می کند که توسط سهامداران و مدیریت به طور یکسان پشتیبانی می شود.

شرکت DACHSER مخفف "هوش در لجستیک" است. این موضوع بیش از هر چیز به این معنی است که قابلیت های لجستیک در کل زنجیره تامین به روش های کارآمد و هوشمندانه شبکه ای و یکپارچه شده اند.
برخی از زیر مجموعه های شرکت DACHSER به شرح زیر است.
  • DACHSER European Logistics: یکی از قوی ترین و موثرترین شبکه های حمل و نقلِ اروپا در خصوص کالاهای صنعتی و مصرفی است.
  • DACHSER Food Logistics: یکی از ارائه دهندگان پیشرو در زمینه حمل و نقل مواد غذایی با دمای کنترل شده است.
  • DACHSER Air & Sea Logistics: ارتباطات بین قاره ای بدون وقفه را با استفاده از تمام وسایل حمل و نقل جهانی ارائه می دهد.

DACHSER خود را در درجه اول شریک مشتریان خود می بیند. راه حل های لجستیک و خدمات متناسب با نیازهای مشتری، در چارچوب رویکرد مشارکت، موقعیت های برد - برد (Win - Win) واقعی را ایجاد می کنند، که منجر به پایه ای قوی برای روابط تجاری طولانی مدت و موفق می شود. مشتریان از راه حل های استاندارد و فردی، افزایش کارایی از طریق فرآیندهای جهانی یکپارچه و کارکنان با انگیزه و با مهارت بالا بهره مند می شوند. علاوه بر این، مدیریت کیفیت ویژه، حداکثر امنیت را برای کالاها در هر مرحله از زنجیره تامین تضمین می کند. یک نیروی محرکه ضروری، بسیار کارآمد و نوآورانه DACHSER IT است که بارها و بارها با راه حل های داخلی خود استانداردهای جدیدی را برای صنعت تعیین می کند.

آشنایی با شرکت Dachser

شبکه جهانی این شرکت، یک شبکه خدمات حمل و نقل و انبار یکپارچه است که در بیش از 400 مکان در نزدیک به 40 کشور جهان حضور قدرتمندی را در مهم ترین بازارهای خرید و فروش جهانی برای مشتری فراهم می کند.

مشتری در شبکه هوشمند DACHSER، به خدمات حمل و نقل و انبار با مدیریت هوشمند و همچنین خدمات اضافی (خدمات ارزش افزوده) دقیقاً متناسب با نیازهای خود دسترسی دارد. کنترل کیفیت منظم و ردیابی مستمر کالا در حین نگهداری و حمل به معنای بالاترین درجه امنیتِ ممکن است.

اعتقادات شرکت Dachser

  • تمرکز مداوم بر مشتری: معیار کارمندان ما در کار روزانه کیفیت خدمات لجستیک ما در ارتباط با نیازهای خاص مشتری است.
  • لجستیک هوشمند: ادغام منحصر به فرد عوامل لجستیکی مانند حمل و نقل، خدمات انبار و خدمات ارزش افزوده (VAS) با فناوری اطلاعات قدرتمند، DACHSER را به یک پیشگام در صنعت لجستیک تبدیل می کند.
  • خدمات زنجیره تامین یکپارچه: DACHSER خدمات اضافی متعددی مانند طراحی زنجیره تامین، برج کنترل، ردیابی و پیگیری، ترخیص کالا از گمرک، بیمه، انتقال در انبار ترانزیت یا گزارش KPI ارائه می دهد.
  • تعهد ما به کارمندان: DACHSER رفاه و عملکرد بلند مدت کارمندان خود را ارتقاء می‌دهد و فرصت‌های منحصر به فردی را برای توسعه شخصی از طریق مدیریت شغلی ارائه می‌دهد. "هیچ استعدادی هدر نمی رود، همه به عنوان یک فرد دیده می شوند" شعاری است که خط مشی های پرسنلی DACHSER را هدایت می کند.
  • صداقت: به عنوان یک شرکت خانوادگی با سنت غنی، DACHSER فرهنگ سازمانی احترام متقابل، قدردانی و مدارا را بین کارمندان و فرهنگ های دیگر ترویج می کند.
  • پایداری شرکتی: به عنوان یک ارائه دهنده حمل و نقل و لجستیک جهانی، DACHSER سیاست های تجاری پایدار را در سطح اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی دنبال می کند.

ماموریت ها

ما ارزش افزوده قابل توجهی برای مشتریان خود، در فضای داخلی و جهانی ایجاد می کنیم و هم پایه ای برای یک همکاری قوی ایجاد می کنیم.

ادغام حمل و نقل، انبار، خدمات ارزش افزوده و فناوری اطلاعات؛ به منظور یافتن راه حل بهینه که اقتصادی ترین معنا را نیز داشته باشد، ما تخصص کامل خود را در هر فرآیند لجستیک به دست می آوریم. برای دستیابی به این هدف، ما از شبکه لجستیکی بسیار کارآمد و جهانی خود استفاده می کنیم که به طور مداوم از طریق سایت های جدید، مشارکت ها و نوآوری ها در حال گسترش هستیم.

به لطف این قابلیت شبکه جامع و حضور ما در مهمترین بازارهای خرید و فروش، ما قادر به ترکیب و ادغام بهینه کلیه خدمات ضروری برای تدارکات، حمل و نقل، انبار، خدمات ارزش افزوده و همچنین خدمات فناوری اطلاعات، به ویژه راه های هوشمندانه به منظور ارائه لجستیک بسیار کارآمد و در عین حال مقرون به صرفه، ما فرایندهای استاندارد را با راه حل های خاص مشتری متصل می کنیم تا عملکرد کلی اقتصادی مناسب داشته باشیم. به لطف قابلیت های IT خود، می توانیم اطمینان حاصل کنیم که تمام فرایندها در سراسر زنجیره تامین کاملاً یکپارچه و شفاف هستند.


نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.