ده پلتفرم برتر حمل کالا در اروپا

۱۸ اسفند ۱۴۰۰
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

سیستم های تبادل بار در سال های اخیر چهره حمل و نقل، حمل و نقل کالا و بخش لجستیک را تغییر داده است. در نتیجه، بسیاری از شرکت ها در حال به روزرسانی مدل های تجاری خود هستند تا آنها را منبع اصلی خود برای دریافت سفارشات قرار دهند. این بورس های حمل و نقل همچنان در حال رشد هستند که کاربران قادر به اتصال بار برای حمل و نقل در سراسر اروپا هستند و کارگزاران حمل و نقل قادر به کنترل ناوگان خود برای اطمینان از دستیابی به حداکثر ظرفیت (یا حداقل اطمینان از عدم بازگشت تریلرهای خود به خانه خالی) هستند.

در زیر می توانید 10 پلتفرم برتر تبادل کالا را که به ترتیب حروف الفبا (انگلیسی) در حال حاضر در اروپا فعالیت می کنند، ببینید.

Kargo123

این سرویس اشتراک در سال 2001 تاسیس شده است، راه حل های سریع، ساده و قابل اطمینان را ارائه می دهد. مزیت اصلی این بستر تبادل بار، دسترسی به تعداد زیادی از تامین کنندگان حمل و نقل با حداقل هزینه های ارتباطی است. پس از ارسال بار، در عرض چند دقیقه، حدود 500 شرکت اعلان دریافت می کنند و می توانند خدمات خود را ارائه دهند. برای شرکت های حمل و نقل، بورس حمل و نقل کالا فرصت دسترسی به تعداد زیادی از مشتریان را فراهم می کند.

Cargo Core

پلتفرم CargoCore ارائه دهنده راه حل های الکترونیکی نوآورانه در اروپا برای متخصصان صنعت حمل و نقل و تدارکات است. آنها تجارت شما را درک می کنند و می دانند چگونه به شما کمک می کنند تا به موفقیت برسید. CargoCore شما را قادر می سازد تا به راحتی و به سرعت پیشنهادات بار و وسایل نقلیه را پیدا کنید که باعث افزایش کارایی تجارت شما و کاهش هزینه ها شود تا دیگر مجبور به رانندگی با وسیله نقلیه خالی یا منتظر برداشتن بار نباشید.

EFE

EFE (بورس حمل و نقل یورو) یک بستر آنلاین است که عمدتا توسط حمل و نقل کالا، حمل و نقل، شرکت های تجاری و تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد و فرصت تبادل کالا و وسایل نقلیه را در سراسر اروپا و فراتر از آن فراهم می کند. این یک وب سایت جدید شامل ویژگی هایی مانند مسیرهای منظم، نرخ حمل و نقل، جستجوی شعاع و سیستم ردیابی دارد. EFE راهی برای کاهش هزینه های حمل و نقل، بهبود مدیریت زمان و افزایش رقابت است.

Euroloads.net

این وب سایت با کاربرد رایگان یکی از سریعترین رشد شبکه های تطبیق بار در اروپا است. Euroloads.net به عنوان یکی از فعال ترین وب سایت های تبادل بار و حمل و نقل اروپا، موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شرکت های حمل و نقل، و جلویگری از میلیون ها مایل تلف شده و انتشار سوخت های غیرضروری برای محیط زیست می شود.

Express-online

Express-online ابزاری جدید برای اتصال حامل های حمل و نقل کالا در بیش از 30 کشور اروپایی است که بر اساس تطابق مشخص شده بین مسیر وسایل نقلیه و نیازهای بار است. یک سیستم هشدار در زمان واقعی به مشتریان دستور می دهد که یک وسیله نقلیه مناسب را در زمان مورد نیاز عبور دهند. این سیستم عامل مخصوص شرکت های مسافرتی با عملکرد تلفن هوشمند 3G مخصوصاً در بخش وسایل نقلیه تجاری سبک است. اندازه و ویژگی های وسایل نقلیه از قبل وارد شده است تا از جستجوهای طولانی یا هرگونه عدم تطابق جلوگیری شود.

Haulage Exchange

Haulage Exchange بورس حمل و نقل را برای شرکت های بزرگ حمل و نقل، شرکت های حمل و نقل کالا یا رانندگان صاحب کال ، با بیش از 3500 عضو و 70.000 بار در ماه ارائه می دهد. آنها همچنین با اطمینان از تایید همه اپراتورها، در پیمانکاری فرعی برای هرگونه کار اضافی مبادله کالا که از عهده شما بر نمی آید، کمک می کنند. این سرویس به شما امکان می دهد تا پتانسیل کامل شرکت خود را برای رسیدن به بالاترین سودآوری توسعه دهید.

Loads Today

Loads Today برای دستیابی به استفاده بهینه از ظرفیت حمل بار، بارهای کامیونی را از سراسر اروپا به صورت روزانه ارائه می دهد. شما می توانید از طریق اشتراک ایمیل به جدیدترین پیشنهادات بارگیری دسترسی داشته باشید، در مورد مسیرهای مورد نظر خود و آخرین پیشنهادها اطلاعات کسب کنید. با داشتن یک حساب آنلاین بصورت شبانه روزی، بدون نصب نرم افزار گران قیمت جدید، به هر فاکتور خود دسترسی و پرداخت ایمن را خواهید داشت.

TimoCom

TimoCom حمل و نقل جاده ای، حمل و نقل کالا و شرکت های تولیدی و تجاری را به هم متصل می کند و حداکثر نیم میلیون بار و وسایل نقلیه را که بیش از 110.000 کاربر از سراسر اروپا روزانه در این سیستم عامل ارائه می دهند، در اختیار آنها قرار می دهد.

Trans.eu

سیستم Trans.eu ابزارهای مدرن کاری را برای ادغام جامعه حمل و نقل فراهم می کند. برنامه TransExpress برای ایجاد راه حلی برای کسانی که پشت فرمان کار می کنند و به طور فعال در سیستم Trans.eu جستجو می کنند، ایجاد شده است که امکان دسترسی آسان به بیش از 70 پیشنهاد Mio از 35.0000 شرکت را فراهم می کند.

Wtransnet

Wtransnet در سال 1996 به عنوان ارائه دهنده مبادلات کالا و کامیون تاسیس شد. از آن زمان، به لطف توانایی پیش بینی نیازهای بازار، به یکی از بهترین پلتفرم ها در بخش حمل و نقل و لجستیک تبدیل شده است. سه ویژگی ذاتی Wtransnet عبارتند از: نوآوری مداوم، روحیه خدمات و سختگیری حرفه ای در ارائه ارزش به مشتریان.


  • منبع: وبسایت موسسه مکنزی، مجله MH&L، وبسایت رسمی شرکت های ارائه شده
  • ترجمه و ویرایش: مهدی فرقانی نیا

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.